وقوع طوفان پایه های خطوط ارتباطی 63 کیلوولت در جنوب کرمان را شکست؛

با تلاش جهادگونه گروه های تعمیراتی،برق مناطق جنوبی کرمان وصل گردید

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان دربازدید از سرپرستی روزنامه جام جم :

برای مدیریت مصرف برق وکاهش خاموشی ها در تابستان امسال هم قسم شده ایم 

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت:با برنامه ریزی های صورت گرفته در وزارت نیرو برای مدیریت مصرف برق،هم قسم شده ایم تابستان امسال را با کمترین خاموشی پشت سر بگذاریم.
کد خبر: ۱۳۶۸۵۰۸
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدسلیمانی ساردو،در بازدید از سرپرستی روزنامه جام جم در استان کرمان افزود:بر اساس برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته با همراهی وهمگامی با بخش های کشاورزی،صنعت،اداری وبرخورد قهری با بخش های پر مصرف خانگی واداری بتوانیم بار مصرفی برق آنها را کنترل کنیم تا به سایر مشترکین خانگی مان قطعی برق منتقل نشود.

وی با اشاره به طرح های تشویقی برای مدیریت مصرف توسط مشترکین خانگی برق گفت:در بخش خانگی مشترکینی که میزان مصرف برق خودرا نسبت به دوره سال قبل کاهش دهند ودر سطح الگوی مصرف که 300 کیلووات ساعت درماه است قرار گیرندبه ازای هر کیلووات ساعت 500 تومان پاداش دریافت می کنند.

 وی ادامه داد:این در حالی است که  در حال حاضر ما در قبض برقی که برای مشترک صادر می کنیم به ازای هر کیلووات ساعت 100 تومان دریافت می کنیم.

محمدسلیمانی،افزود:مابرای مشترکین برق بخش کشاورزی یک مشوق گذاشته ایم که بر اساس آن مشترکین چاه های آب در بخش کشاورزی اگر در ساعات پیک مصرف که ساعات 11 تا 17 می باشد موتورهای آب خود را خاموش کنند در 19 ساعت باقی مانده روز به هر میزان که برق مصرف کنند برای آنها رایگان حساب می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان همچنین با اشاره به تفاهم نامه وزارت نیرو با صنایع برای مدیریت مصرف برق گفت:امسال تلاش شده تا با همکاری صنایع مدیریت مصرف برق صورت گیرد ومشترکین صنعتی بزرگ که زیر مجموعه شرکت برق منطقه ای هستند در کنار مشترکین صنعتی واقع در شهرک های صنعتی و دیگر مناطق بر اساس جدول تعیین شده توسط وزارت نیرو یک روز در هفته فعالیت خود را تعطیل می کنند.

 محمد سلیمانی ساردو،افزود:ما میزان مصرف برق صنایع انرژی بر را از راه دور کنترل می کنیم واگر به تفاهم وبرنامه ای که ابلاغ شده عمل نکنند امکان قطع برق  آنها از راه دور را داریم که امیدواریم با مدیریت مصرف توسط آنها به مرحله قطعی برق نرسیم.

وی تصریح کرد:شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در مدیریت مصرف برق در بخش اداری سخت گیر تر است،زیرا مدیریت مصرف باید از الگوها و نمادهای حاکمیتی و دولتی شامل ادارات،نیروهای مسلح و نهادهای عمومی و بانک ها شروع شود و ما موظف هستیم بارمصرفی برق ادارات را رصد کنیم وانها باید نسبت به دوره مشابه سال قبل در ساعات اداری 30 درصد مصرف خودرا کاهش دهند وگرنه اسامی ادارات پر مصرف را اعلام کرده وبرق آنها قطع می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان افزود:امیدواریم باتوجه به جایگاه روزنامه جام جم وابزارهای اطلاع رسانی آن بتوانیم از این ظرفیت برای رساندن پیام های مدیریت مصرف برق به اقشار مختلف مردم استفاده کنیم واز این بابت از سرپرستی روزنامه جام جم در استان کرمان متشکریم.  

معاون هماهنگی برق شهرستان های شرکت توزیع برق شمال استان کرمان نیز با اشاره به فراهم شدن زیرساخت های لازم برای استفاده مردم از خدمات غیرحضوری شرکت توانیر گفت:مشترکین برق می توانند بیش از 90 درصد خدمات برق را به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن برق من دریافت کنند.

محمدجوادجهادی،افزود:نصب اپلیکیشن برق من بر روی گوشی های موبایل رایگان است و خدماتی همچون صورت حساب برق مصرفی، اطلاعیه های خاموشی برق،پرداخت قبض برق،خریدانشعاب،مشاهده میزان برق مصرفی و... در آن ارائه می شود.

وی ادامه داد:مشترکین می توانند میزان برق مصرفی خودرا بر اساس الگوی مصرف در اپلیکیشن برق من پیش بینی کنند و در صورت تحقق آن به میزان 5درصد روی صورت حساب برق مصرفی آنها تخفیف داده می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها